Ofis Taşımacılığı
Ofis taşımacılığı nakliye sektöründe önemli kurumsal taşıma hizmet çatısı altında sunulmakta önemli bir yere sahip olan bir hizmet türü olarak bilinmektedir. Ofislerin taşınma işleminin planlı ve programlı yürütülmesi çok önemlidir. Ofisler taşınırken detaylı bir taşınma sürecine ihtiyaç duyulur. Ofis Nakliye ‘sinde mobilyalar, elektronik ürünlerin yanı sıra evrakların taşınması da büyük önem taşımaktadır. Bu nedenle taşıma sürecinin tasniflenerek doğru bir nakliye hizmetinin sunulması gerekmektedir.
İskenderun Ofis Büro Taşımacılığı
İskenderun ofis taşımacılığı hizmeti sunan firmalar bu konuda profesyonel bir nakliye anlayışıyla hareket etmesi önemli bir yere sahiptir. Ofis büro taşımacılığı yapılırken taşımacılık firması tarafından ücretsiz ekspertiz hizmeti sunulması çok önemli bir yere sahiptir. Bu nedenle taşıma talebinde bulunulduğu an nakliye firmaları eksper göndererek ofis içerisindeki eşyalar hakkında bir fizibilite çalışması yapmaktadır.
Eksper tarafından fizibilite raporu hazırlanarak taşıma günü sıkıntıların önüne geçilmektedir. Ofis nakliyatı ve taşımacılığı 'nda mobilyaların ve elektronik ürünlerin ambalajlanması dikkatli bir şekilde tamamlanır. Ofis içerisinde bulunan evrakların düzenli bir şekilde paketlenmesi çok önemlidir. Evrakların kaybolmaması veya zarar görmemesi gerekmektedir.
Ofis taşımacılığı
Ofis taşımacılığı yapılırken belirlenecek fiyatlandırmada kullanılacak nakliye araçları, personel sayısı, ambalaj miktarı ve istenilen özel hizmetler baz alınarak ofis taşımacılığı fiyatları belirlenir. Ofis taşımacılığı ‘nda birçok firma hizmet vermektedir. Bu nedenle fiyatlarda farklılıklar gözlemlenebilmektedir. Ancak ofis taşımacılığı nda fiyatlandırma ikinci plandadır. Ofis eşyalarına ve evraklarına zarar gelmeden kaliteli ve profesyonel bir nakliye hizmetinin yürütülmesi çok önemlidir.